tisdag 24 juni 2008

Nedräkningen..

...är i full gång!! Har bara 8 arbetsdagar kvar innan semestern, hur jag ska klara av alla dessa dagar har jag ingen aning om, men det är väl bara att bita ihop. Lika trött idag när jag kom hem så jag tog en prommis på 45 minuter, hjälpte inge vidare så jag la mig att slumra en stund oxå.
Skulle absolut behöva sätta fart med lite tråksömnad, en necessär måste bli klar denna vecka, jag vet att jag älskar att sy necessärer men inte den här sortens när det är broderier som ska tala och jag bara syr ihop. Eller jo visst är de lite kul när de blir klara, men de är som ingen utmaning, sömnadsmässigt.
Min arm gör mer och mer ont för varje dag som går trots att jag följer rådet att träna, pillerburken har jag dock låtit ligga kvar på apoteket än så länge.... Nu har åtminstone axeln blitt bättre, men underarmen jisses så ont det gör i den. Nästan så att hela armen domnar bort. Men jag fortsätter med träning ett tag till innan jag ger upp och gör ännu ett besök hos VC. Nä nu är det slut på klagosången, nu ska här j-r annama sys innan det är dags att bänka sig inför premiären av favvoserien, Morden i Midsomer! Om det nu kan finnas nån kvar att mörda där?? Har ju redan gått åt en å annan redan!!

1 kommentar:

  1. Men du, varför inte prova nåt helt annat mot din smärta? Även om du själv är en skolmedicinens syster så måste du väl, åtminstone som privatperson, få prova på alternativmedicin som t.ex. akupunktur? Jag vet att vi pratade om det när ni var nere men minns inte hur det var. Har för mig att du inte fick utöva alternativmedicin, men utanför ditt yrke så fick du prova, eller minns jag fel? Hur som helst; det finns hjälp att få och jag hoppas du kan/får/vill söka den om inte det onda släpper. Jag vet hur jobbigt det är att ha de där domningarna i underarmarna så jag vill bara att du ska få bli av med dem en gång för alla! KRAM. KRAM. KRAM.

    SvaraRadera