lördag 14 juni 2008

Jag ser det regnar...

..det var väl roligt...vet att jag är lite knäpp, men jag kan inte låta bli att njuta av en dag med regn. En dag när det är alldeles för kallt för att vara ute. Det innebär att jag med gott samvete kan (och för den delen orkar) sitta inne i mitt syrum och sy så det ryker. Håller på och sliter med en scrapsquilt som helst ska vara klar i morgon, så jag känner hur den alldeles för bekante Mister Deadline återigen flåsar i min nacke. Men han ska ju ha nått att göra han me :)
KG är på fest och jag är chaffis. Inte har han vett heller att festa på behörigt avstånd, jag får allt åka nära 7 mil enkel resa, men vad gör man inte för sin gulleplutt. Det är ju oftare åt andra hållet, att jag är ute och han hämtar mig, så det är bäst att inte klaga.
Nä nu har symaskinen fått stå oanvänd alltför länge så det är dags att köra på lite igen. Tror inte jag behöver skriva det men jag har hämtat mig från gårdagens downläge, och känner mig åter på topp!!

1 kommentar:

  1. Så du var så duktig att du var chaffis i lördags du... Det var inte jag kan jag säga. Men det har du ju redan sett på min blogg. ;-)

    SvaraRadera