måndag 30 juni 2008

Fara å färde

Jag sprang ikväll igen!! >Eller jag kör fortfarande intervall och blandar jogging/walking men jag orkar jogga mer och mer. Mitt mål är att innan sommaren är slut orka jogga hela sträckan, och det har blitt som ett gift. Måste bero på att mitt jobb innebär ganska mycket stillasittande och väldigt påfrestande för skallen. När jag är ute på min tur så rensas huvvet och jag känner mig så fri. Tyvärr tror jag inte att det kommer att bli nån vana, eller rättare sagt ska inte tänka att det ska vara en vana för då blir det tvingande och då tappar jag suget. Nä, jag ska springa när jag vill och så länge jag tycker det känns skönt.
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok jag fick på jobbet idag, en bok om KBT. Att jag fick boken betyder att jag kom in på KBT utbildningen som går i höst (via jobbet). Så till höstens ska jag fortsätta med min specialtistutbildning, läsa KBT i två månader och (om jag kommer in) skriva D-uppsats. Herre-jisses jag håller på att bli tokig!!!

2 kommentarer:

  1. Men grattis tjejen!! Både till springlustan och till utbildningen! Du kommer att fixa det galant, det är jag säker på. KRAM. KRAM. KRAM. Banan.

    SvaraRadera
  2. Nej då vännen, du är inte tokig!!
    Det är bra att springa eller röra på sig. Heja heja heja heja!!!
    Jessica

    SvaraRadera