torsdag 1 maj 2008

Pigg för min ålder...

..92,5!! Det är ungefär så jag känner mig idag. Firade valborg hos "Frugan" med familj och det blev sent och en del vätskeintag :) Vi hade husbilen med oss som vi sov i. Molly var med hon oxå, och hon är minsann inte van att sova nere i byn, dessutom nära en väg där det körde bilar stup i ett, så hon höll låda och bättrade inte på vår sömnkvalitet direkt. Detta har gjort att jag ser ut som en zoombie med två svarta hål där ögonen skulle sitta och allt jag gör går i snigelfart. Med andra ord har jag inte farit iväg på någon syträff än iaf, får se till kvällen eller i morgon. Sy blir det lite jåller på med en dåres ensvishet att quilta klart ett änglatäcke, och efter en tids kämpande så börjar nu slutet närma sig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar