fredag 2 maj 2008

Nått måste vara fel........

Jag är allvarligt oroad över mitt tillstånd. Som jag längtat och väntat på denna helg, att få fara iväg och sy, skratta och bara umgås. Så kommer helgen och jag orkar inte åka!! Det tar emot att sätta mig i bilen och köra dessa mil som krävs, Borde jag söka hjälp kanske??
På förmiddagen så satte vi fart och storröja skrubb och grovhallen det kändes både härligt och befriande, hualigen så mycket skräp vi samlat på oss. Till middag blev det grillad entrecote och rotsaksgratäng, mums.
Sömnad har det iaf blivit en hel del av, sytt vidare på Bento box, tycker inte längre att det blir så läckert, älskar tygerna, älskar mönstret men kombinationen, nää den blir inge bra. Familjen har tittat och de tycker det duger, så jag blundar och syr vidare, om inte annat får jag väl sälja det på loppis.

1 kommentar:

  1. JAG tycker att det blir HEL-läckert!!!! /Jessica

    SvaraRadera