tisdag 29 april 2008

Yes jag överlevde!!

Denna måndag är så gott som över och jag är "still going strong" hur kommer det sig? Jag som fullkomligt hatar måndagar och vanligtvis är så slut att jag skulle kunna somna med ansiktet rakt i middagstallriken. Kan det månne vara ljust och våren som gett mig kraften tillbaka? Om inte annat har det varit en mycket god hjälp på vägen...
Har dock inte varit så pigg så att jag orkade mer än starta maskinen och sy några stygn, men i morgon är en ny dag och nya krafter, dessutom sista arbetsdagen för veckan. Sen blir det fem härliga lediga dagar och jag ska tillbringa några av dem med att sy tillsammans med ett gäng sygalningar. Jag ska med andra ord iväg på en syträff, till Västra Haninge är bara ca 15 mil enklel resa, inte så farligt eller hur................

2 kommentarer:

  1. Ha ha, sytoker där! :)
    Ha en riktigt härlig långhelg!
    Tack för dina kommentarer i min blogg och att du lagt upp min blogg som länk här på din sida.
    KRAM Nina

    SvaraRadera
  2. Vilken lyxigt kort arbetsvecka du får då! Ha det gott så syns vi med största sannolikhet på tordsdag.

    Kramar
    Ullis

    SvaraRadera