torsdag 3 april 2008

Stress...

Nu när jag är online igen så ser jag vad jag missat på min kurs, har en hel del att läsa ikapp, puhh känns som jag aldrig får vila.....inte ens när jag blir gammal för då kommer någon elak undersköterska och drar upp mig ur sängen, jag vet för jag har varit en sån elaking!!
Imorgon och på fredag då jag skulle ha studerat ska jag ist gå en utbildning som jag tycker är viktig för mig i min yrkesroll. Men jag har ju fixat upp det förr och det kommer gå den här gången oxå...... Fick besked idag att jag klarat min tenta, inte med stordåd men det känns sköönt att kunna lägga den kursen bakom sig iaf.
Någe sy har inte blitt på ett par dagar och kommer nog inte heller kunna bli, måste först och främst plugga i kapp! Så nu kryper jag minsann ner i sängen med en vetenskaplig artikel i min hand, hur stor är risken att jag sover inom en kvart???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar