måndag 7 april 2008

Söndag

En alldeles härlig söndag med massor av innehåll. Sånna dagar tycker jag om!! Började med att vårt besök kom lite tidigare än vi räknat med, nåja de fick stå ut med att jag inte hunnit dammsuga och att KG var ute i skogen och röjde. Jag åt en frukost så packade vi oss ut och gick ut i skogen med kaffetermos till KG. Så massor av blåsippor och tussilago, nu är våren här på allvar.


KG for iväg ut och fiskade med sin bror, så Sami och jag blev ensamna hemma. Vi tog oss en skön promenad ute på åkrarna, sen gottade vi oss med glass och hallon. Fick ett ryck och satte fart med att sy en liten necessär.

Så nu känns det som en fullbordad helg och jag kan krypa ned och sova med gott samvete för att ladda batterierna inför nästa arbetsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar