måndag 10 mars 2008

Söndagsångest



Jag vet inte annars vad jag ska kalla det, har farit runt som en tetting. I morse innan andra koppen kaffe ens var urdrucken och jag satt i tshirt står KG och trampar, jag hade visst sagt ja till att vi skulle åka en snabbsväng till Uppsala. För den som inte vet det kan min KG vara oootrooligt irriterande när han tycker att jag borde vara klar för länge sen. Att jag är kvinna och behöver min tid har han noll förståelse för. På under tio minuter lyckades jag iaf sitta i bilen, då hade Ärkehäxan intagit min kropp, och jag talade minsann om varför vi inte är gifta!!


Jaja det blev iaf en ganska trevlig tur och vi fick uträttat det skulle uträttas. Hemma igen så blev till att tvätta, hänga och vika tvätt. Under tidern fick Store-Bror jobba på ett gäng fiskar som jag ska ha till en badväska tror jag.....


Har även sytt efter mönster, det var länge sen och jisses det var inte det lättaste. En del fick bli efter mitt huvve men till största delen är det sytt efter AnnaKas "By-väska". Det är fortfarande lite småpyssel kvar men i veckan hoppas jag bli klar.

Nu är det duschen och sen natta kudden som gäller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar