tisdag 4 mars 2008

Första dagen....



...och jag överlevde! Fast kul var det inte och mitt humör har väl varit bättre. Det värsta är ju att jag inte vet hur länge jag ska vara kvar på det nya stället. En kvart senare kom jag hem, låter inte mycket men för mig betyder även en kvart en del. På väg hem från jobbet i morgon ska jag ta en tur förbi Quiltbiten för att trösta mig lite.


Sydde klart det lilla som var kvar på en necessär som ska vara en fördelsadagspresent till en tjej som fyllt 18. Känner inte tjejen vet inget om henne så jag hoppas att den passar.

En bild på andra sidan, stjärnora är fickor.

I mrogon ska jag sy ännu en necessär, denna gången till grabbarna grus.....

1 kommentar:

  1. Den är jätteläcker Lizzan. Jag ska åxå ge mig på en necessär, undrar om det är samma mönster som ligger i min dator utan färdigbild........
    Skönt att du mår lite bättre!!! Denna vinter har det varit svårt med näsan ovan ytan..... tur man har sy o alla tyger o gulla med.
    Kram LjusneLotta

    SvaraRadera