tisdag 5 februari 2008

Ujujuj

I söndags quiltade jag för fullt på täcket, ungefär hälften blev klart. Då tog tråden slut, så jag har beställt mer tråd. Kommer i alla fall inte klara av att sy på ett tag för i söndagskväll kom influensan och slog ner mig bakifrån rakt ner i sofflocket, Fegt tycker jag. Har inte tid med sånt tjafs...Men tid eller inte det är bara att acceptera och vackert ligga i sängen.
Idag har de sista grjorna till min Brother kommit, få se om jag orkar åka ner till ICA och hämta senare idag. Även de FQ jag beställt till täcket har kommit och de behövs ju inte nu, tänkte ta med dem till soffan och klappa lite, kanske nån ide dyker upp i huvvet.
Nää nu är det full fart mot soffan....

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen. Unna dig rast och vila!! Kram Jessica

    SvaraRadera