fredag 25 januari 2008

Tusan hakar....

...glömde alldeles av att blogga igår! Jag hade studieförmiddag så jag åkte in till Uppsala. Gjorde ett besök på Carolina Rediviva (universitets biblioteket). Fixade ett lånekort och beställde någr böcker som jag behöver ha men inte vill köpa. Sen traskade jag ner till centrum och Akademibokhandeln, där inköptes en bok. I en butik mitt emot bokhandeln hade jag vid tidigare tillfälle hittat en väska jag fastnat för, såg till min enormt stora glädje att det nu var halva priset så jag slog till utan den minsta tvekan!
Efter min givande shoppingtur köpte jag med gott till kaffet och åkte till en quiltvän för en fika. Alltid lika trevligt.
Lite sytt blev det me på kvällskvisten, sydde fast bården på Nykläckt som nu är i hoplagd och väntar på det stora quiltäventyret. Har inte bestämt mig för hur jag vill quilta det ännu. Sydde även några små SnS stjärnor som ska bli till en necessär.
Idag står städning på schemat, stormen som härjat till och från ute har även letat sig in i huset och idag måste någon ta hand om förödelsen och denna någon blir väl jag det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar