måndag 21 januari 2008

Slut på helgen..

Vilket väder det har varit idag, Käre Guben och jag tog en prommis före frukost och det var såå skönt, gissa om jag var hungrig när vi kom hem. Jag köpte mig nått smart i mellandagarna, ett par hantlar som väger ett halvt kilo styck, har fiffiga handtag och smidiga att hålla i. Dessa har jag i nävarna när jag promenerar, trots sin fjuttiga vikt så gör det nytta, känns både i ryggslutet och axlarna efteråt, kanon!! Beach -08 Here I come!! Efter promenad och lite gårds nytta så tog jag mig en liten middagslur. Därefter blev det full fart framåt inne istället. Röjde köket, tvättade, hängde tvätt, lagade söndagsmiddag. Sen var jag förtjänt av att få sy. Det blev en necessär till min guddotter Lisa. Fick så dåligt samvete när de var hos oss och hon frågade om hon fick mobilväskan jag sydde, men den var ju redan paxad. Sen kommer hennes lillebror in i syrummet och hittar ett näsduksfrodral, det grabbade han käckt tag i sa med barsk 3-års röst, "Den e min, jag ta hem den", inte kunde jag motstå det, men det högg i mitt hjärta när såg Lisas lessna min. Men det tänker jag gottgöra med denna;
Här är andra sidan med namnet broderat och stjärnor från broderikortet Rocker Girl, finns på http://www.embroidery.com/. Hoppas nu att "Gudmor" är förlåten!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar