måndag 21 januari 2008

Tisdag morgon..

..och något lättare att masa sig upp ur sängen. Har dessutom en halvtimmes sovmorgon eftersom jag ska på kurs idag. Gårdagen gick förvånansvärt bra för att vara måndag :). Avslutade dessutom med en räjäl prommenad tillsammans med dottern och voffsen. Vi var ute nästa en timme och gissa om det kändes i kroppen efteråt!
Var min maskin blivit av vet bara stjärnorna känns det som nu. Börjar bli rejält irriterad, fick ju veta i slutet på förra veckan att den inte alls är på väg hem. Service killarna har inte hittat nått fel på den utan testkör fortfarande. GRRR Skulle maskinen komma hem och bete sig på samma sätt så då tänker jag inte ha den kvar. Köpte mig en värstingmaskin och kände en sån enorm lycka över den i somras. Tyvärr her den inte givit mig så mycket glädje, jo att sy vanligt med är den super. men jag vill ju kunna brodera oxå. Hoppas nu att allt löser sig snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar