måndag 28 januari 2008

Måndagmorgon!

Tänk att det ska vara så förtvivlat tungt med måndagmornar. Jag har ännu inte fått upp ögonen riktigt trots en och en halv mugg kaffe. Men en klen tröst är det iaf att imorgon känns det inte rikigt lika tungt att kliva upp.
Igår quiltade jag färdigt Nykläckt och satte på avslutningskanten. Nu återstår endast favoritsysslan (eller inte...) handsömnaden! Den ger jag mig på ikväll. Vill minska på alla pågående saker nu så att jag kan lägga full fokus på täcket till T när tygerna dyker upp. Fast jag tänkte nog börja ikväll att brodera några av de symboler jag vill ha med, dessutom jag jag ju rita hjärtan på vlisofix. Det känns så bra att ha startat det här i tanken för det hjälper mig att hålla mig att hålla fokus.
Min pappa som oxå han känner familjen väl kommer att hjälpa till ekonomiskt med vadd och baksida, tänker även att mina barn ska vara delaktiga på nått sätt, de kan kanske rita ett hjärta eller sy en söm. Kommer nog på nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar