måndag 7 januari 2008

Måndag!

Så har jag då klarat av en arbetsdag, och det gick riktigt bra, förrutom kliva-upp-momentet, snoozade i 40 minuter innan jag insåg att jag var tvungen till att kliva upp. Men sen gick dagen i ett huj, tittatde till på klockan och insåg att den redan var halv fem och jag fick gå hem. Sånna dagar gillar jag, när det går i ett utan stress.
Orkade inte sy nått idag, kikade lite på mina broderier och funderade på vad jag skulle kunna hitta på...I morgon ska jag hämta mitt tyg paket från USA som tullen tog, ska inte klaga det är första gången nått av mina paket fastnar i tullen. Det enda som retar mig är att det då tog längre tid, jag som är en "Bråttom-majja" allt ska ske nu, helst igår :) Dessutom ska jag ta mig en tur till Quiltbiten i Uppsala för att köpa det tyg som saknas till babytäcket "Nykläckt" och mitt överkast.
Nu ska jag krypa i säng tillsammans med en bok, Motiverande samtal, jag går en kurs i den samtalstekniken och ska göra mitt eget arbete om det i morgon.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar