torsdag 24 januari 2008

Ingen långvarig glädje

Blev såå glad när vi äntligen fick lite snö i helgen och början på veckan. Det blev ljusare, inte lika skitigt inne, kort sagt det kändes riktig vinter. Igår kväll satt jag och funderade på om jag skulle gå en promenad på kvällen eller spara mig till morgonen. Eftersom det "tar" bättre med morgonpromenad så valde jag det elternativet; FEL val. När jag vaknade i morse hörde jag ett välbekant ljud men ville tro att jag hört fel; regnet smattrade mot fönstret!! Hu så less jag blir. Får väl ta fram Paulo Roberto och träna en stund med honom nu istället. Måste ju få i gång både kropp och knopp om pluggandet ska bli nått bra.

1 kommentar:

  1. Jamenvisst är det tråkigt med vädret. Det är ju inte klokt att redan i januari behöva börja längta efter våren. Det är ju nu det skall vara som skönast, med knarrig snö, långa skidturer och stjärnklara nätter.

    Ha det gott i blötan.
    /Suzanne

    SvaraRadera