fredag 25 januari 2008

Ganska mycket uträttat

Har nog varit lite duktig idag med faktiskt. Plockade fram Paulo Roberto och drog ett träningspass med honom i 20 miuter, jisses vilken slavdrivare han är... Men pulsen gick upp och det blev fart i kroppen.

Gick igenom lite på hemsidan för min utbildning, plockade fram en bok som jag ska läsa för att kunna skriva första skoluppgiften. Försökte mig på att köra ett broderi samtidigt men det gick åt pipan, maskinen kände nog att den inte hade min odelade uppmärksamhet.

Men sen på kvällskvisten slog jag igång ytterligare broderier som blev så bra så. Det blev får på linne som jag ska sy Grytisar av, konstigt nog är det en stoor bristvara i mitt hus. Gubben tycker det är konstigt att det inte finns grytlappar i vårt hus men i släkt och vänners hus......han kan ha en poäng där!

Nu ska jag fortsätta läsa boken så att jag skriva uppgiften innan måndag morgon!

Go natt på er var än ni är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar