onsdag 16 januari 2008

En present färdig

Idag har humöret varit betydligt bättre, jag gormade av mig i bilen på väg hem. Den som jag öste ur dagens irritation var en lastbilschafför som hade fräckheten att bara köra ut rakt framför mig i en rondell, när jag gormade som värst ringde gubben och fick höra svadan, humöret blev genast bättre eftersom han var så förstående och höll med mig.
Efter maten var jag så trött så det blev till att sova en stund, sen var jag full av kraft igen och sydde klart en necessär. Den ska en speciell vän få på posten av mig, har inte träffat denna underbara människa många gånger men hon har varit ett otroligt stöd under min tuffa höst, och jag vill ge henne nått speciellt, därför blev motivet änglar, det är Husqvarnas Hotten tott änglar. Nu ska jag krypa ner i sängen men jag gissar att det kan bli svårt att somna.....

2 kommentarer:

  1. Vilken läcker necessär du har sytt!!! Jag känner igen humöret du bloggar, tror det är den trista vintern som smittar. Sköt om dig!!!
    Kram Ljusnelotta

    SvaraRadera
  2. Tack. Tack. Tack.
    Jag har inga mer ord för tillfället.
    Tycker om dig!
    Kram den stolta ägarinnan

    SvaraRadera