fredag 28 december 2007

Fredag....

Oj så fort denna arbetsvecka gick, tänk om alla gjorde det :) Dessutom är jag nu ledig en vecka, och jag har bestämt mig för att jag SKA tänka på mig och min familj nu!!! Sy och hitta på roliga saker med mina barn. Ett besök i Märsta och mina fd arbetskamrater ska det oxå bli.

Igår blev det rakt då inte sytt så mycket som jag tänkt mig, kom ju på att det var dags för att betala räkningarna :( Jag lyckades bara skära till det som krävdes för att sy stjärnorna jag tänkt. Ikväll däremot har jag sytt ihop toppen och skall strax sätta fart med quiltningen. Ska bara hämta tonårs dottern vid bussen....


2 kommentarer:

  1. Så läcker den blir!!!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  2. Hej du! Har hittat hit från quiltlistorna. Ska bli kul att se vad du lägger ut här för tjusiga saker. Den här var riktigt fin!
    Kram,
    Lotten

    SvaraRadera