torsdag 27 december 2007

Annandagens sömnad

Inte har det blivit så mycket sytt som jag hade tänkt men så är det ju nästa alltid, jag missbedömmer tiden. Tror att jag ska hinna så mycket......
Dagen började med att brodera några jul-älgar. De ska hamna på en julpost-vepa. Ja jag vet att julen snart är slut, men det kommer ju en nästa år oxå, eller hur!?
Fick så fina jultyger i ett julklappsbyte, så de ska jag använda till vepan;



Sen bar det iväg för att mellandagsshoppa lite. Jag köpte två klänningar, en kort modell och en lite längre. Ohh vad jag älskar att shoppa. Fick ju ett så snyggt halsband av KG i julklapp så jag måste ju ha lite snyggt i klädväg med :)
Sen har kvällen gått åt till att sy necessären till min vän, tror nog att hon kommer bli lite glad över denna;



Nu ska jag ta och krypa i säng, ska ju jobba i två dagar nu. Ska försöka hinna sy lite på kvällarna. Annars får det bli till helgen igen!
Go natt!!

3 kommentarer:

  1. Åh va fint!!! Hon kommer att älska den!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken döcool necessär!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  3. Hon älskar den... ;)

    SvaraRadera